Ursäkta röran!

Just nu håller jag på och jobbar på att förändra designen på bloggen, därför kommer det att vara ganska rörigt under ett tag framöver. Tanken är att arkivet över blogginläggen ska finnas utanför den ruta som du nu ser; men det krävs lite funderingar för att jag ska lyckas hitta rätt kod. Jag hoppas att jag ska vara klar med detta så snart som möjligt. Tills dess får du tyvärr stå ut med att bloggen har det här utseendet.

onsdag 16 februari 2011

2011-02-16 | jag tävlar om..


Klicka på bilden eller här för att komma till tävlingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

» Kommentera inte att jag är "för stor" för att Rida Ruben, jag har djurskyddshandläggaren Mona Rönnings utlåtande om saken.

» Du får självklart kommentera vad du tycker om det jag gör, men i den benämning att du tycker som du gör och inte predikar om vad som är rätt och fel.

» Kommentarer med tips om tävlingar är självklart välkommna, jag tycker om att delta i diverse olika tävlingar för nöjes skull.